اطلاعیه همایش قصه عشق
همیاران سلامت روان اجتماعی مهرافسریه
معرفی فعالیت های جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی مهر افسریه
یک شنبه 3 / 2 / 1395برچسب:, :: 1:16 :: نويسنده : همیار
 
 
بنام یکتا دلدار دلارام 
 
بدون شک انسان ، محصول عشق است و  نیازمند دوست داشتن و دوست داشته شدن .  در آغوش محبت قدم به دنیا می گزارد و مراقبت می شود و پرورش می یابد . در طول زندگی از انواع محبت بهره مند می گردد  تا در سنین جوانی به مرحله ایی می رسد که نیازمند به یک نوع محبت خاص میشود  که قابل مقایسه با تمام محبتهای دریافتی او تاآن زمان نیست . عشقی که بتواند او را به کمال مطلوب انسانی نزدیکتر کند  و پاسخگوی نیازهای غریزی وعاطفی  اش باشد . برای  رفع این نیاز ، اقدام به انتخاب همسر می کند تا باقی عمر را در کنار هم آرامش بجویند و از وجود هم لذت ببرند و با پرورش فرزندان ، کانون گرم خانواده را پایه ریزی کنند و نقش خود را در قبال ایجاد و قوام جامعه انسانی سالم و با نشاط ایفا نمایند .  
 اکنون  ، آیا شما به این مرحله حساس رسیده اید  ؟ در انتخاب همسر آینده خود  چه معیارهایی را در نظر می گیرید ؟  آیا مایل هستید بدانید که همسر مناسب با شخصیت  شما ، باید چه ویژگیهایی داشته باشد ؟  آیا اساسا  میتوانید شخصیت خود را منصفانه توصیف کنید .؟ نقاط قوت وضعف  خود را می دانید ؟  چه سوالاتی ذهن شمارا در این رابطه مشغول کرده است ؟ 
مایل هستید آنها را با کارشناسان خانواده مطرح کنید و  پاسخشان  رابشنوید ؟ آیا می دانید هر کس  قصه عشق خود را دارد و پیوسته مایل است علاقه مند و عاشق کسی بشود که قصه ی عشقش مکمل قصه او باشد و ..
 
برگزاری گام دوم وسوم همایش
"قصه ی عشق " 
جمعه95/2/3درساعت17الی19:30برگزار میشود :
مکان:افسریه خیابان 21شهید سوری ،بین پانزده متری سوم وچهارم .
مرکز کاهش آسیب حضرت ولیعصر(عج)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 33928
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1